چه لباسهايي شما را لاغرتر نشان مي دهند؟
پوست
پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا

چه لباسهايي شما را لاغرتر نشان مي دهند؟

چه لباسهايي شما را لاغرتر نشان مي دهند؟

خيلي خوب مي شد اگر شما هم يك عصاي جادويي داشتيد و در يك چشم برهم زدن لاغر مي شديد ! اما متاسفانه عصاي جادويي وجود ندارد .. اما بعضي لباسها شما را كوچكتر و لاغرتر از آنچه كه هستيد نشان مي دهند! پس براي اينكه لاغرتر به نظر برسيد ، لباس مناسب انتخاب كنيد.

لباسهاي بلند انتخاب كنيد

قد بلند ، شما را لاغرتر نشان مي دهد پس سعي كنيد لباسهايي بپوشيد كه قد شما را بلندتر نشان دهند. براي مثال اگر يك دامن و يا پيراهن بلند با كفشهاي پاشنه بلند بپوشيد كمي بلندتر از آنچه كه هستيد به نظر مي رسيد و در نتيجه بقيه بدن شما لاغرتر به نظر مي رسد. استفاده از تزئينات عمودي و يا حتي يك گردنبند و يا شال بلند و عمودي سبك نيز به بلندتر نشان دادن قدتان كمك مي كند.

لباسي بپوشيد كه در قسمت كمر تنگتر شود

اگر لباسي بپوشيد كه در قسمت كمر تنگتر شود كمي لاغرتر به نظر مي رسيد و بقيه تصور مي كنند كه چند پوند وزن كم كرده ايد. به دنبال لباسهايي باشيد كه شبيه ساعت شني هستند و در قسمت وسط باريكتر مي شوند . اين نوع لباسها همه قسمتهاي چاق بدن شما را مي پوشانند و كمرتان را باريكتر نشان مي دهند و به اين ترتيب باعث مي شوند كه بقيه بدن شما لاغرتر به نظر برسد. اگر لباس شما چنين خصوصيتي ندارد و در قسمت كمر باريكتر نمي شود از يك كمربند استفاده كنيد.

به رنگ لباس توجه كنيد

شايد باور نكنيد اما چيزهاي ساده مثل رنگ و طرح لباس هم در ظاهر شما تاثير بسيار زيادي دارد.اگر مي خواهيد لاغرتر و كوچكتر به نظر برسيد از رنگهاي تيره مات و طرحهاي عمودي رو به پايين استفاده كنيد. البته منظورمان اين نيست كه شما بايد هميشه لباسهاي تيره و سياه بپوشيد . اگر قسمت پايين بدنتان چاقتر از قسمت بالاي بدنتان است لباسي انتخاب كنيد كه قسمت پايين آن رنگ مات و تيره داشته باشد و قسمت بالاي آن طرح دار باشد و بر عكس.

لباسهاي يكسره بپوشيد

لباسهاي يكسره مثل پيراهن سايز واقعي شما را نشان نمي دهند و باعث مي شوند لاغرتر به نظر برسيد. پس به جاي پوشيدن بلوز و دامن و يا شلور از پيراهنهاي يكسره استفاده كنيد. اين نوع پيراهنها شكم و بقيه قسمتهاي چاق بدن شما را مي پوشانند.

مشاور / آفتاب
 
 
  

گردآوري : پايگاه اينترنتي پرشين وي

 

ريزش مو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, :: 12:42 :: نويسنده : مرتضی حسینی





فروتل
درباره وبلاگ

پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پوست و آدرس poost.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما